G.I.E » Membros do grupo » Cathryn Teasley

Cathryn Teasley

Crop cathryn.teasley1

Cathryn Teasley é natural de San Francisco, California (EUA) e afincada na Coruña (Galiza) desde o ano 1991 É profesora de Didáctica e Organización Escolar da Universidade da Coruña desde o ano 2006. A súa liña de investigación céntrase no fomento da xustiza intercultural mediante a Pedagoxía Crítica, a investigación etnográfica, a formación do profesorado e a Educación para a Paz, todo o cal refléctese tanto na súa docencia como no traballo para su tese de doutoramento sobre a recente incorporación do alumnado romaní/xitano na Educación Secundaria en España. Ten colaborado en volumes como Volver a pensar la educación (Morata, 1995) que aborda temas críticos sobre a educación no mundo, e Globalizing Cultural Studies: Ethnographic Interventions in Theory, Method, and Policy (Peter Lang, 2007), que examina o papel dos Estudos Culturais e a etnografía no ámbito educativo, entre outros. Coordinou, xunto con Cameron McCarthy, o volume colectivo Transnational Perspectives on Culture, Policy and Education: Redirecting Cultural Studies in Neoliberal Times (Peter Lang, 2008) que conta con colaboradores/as procedentes de diversos países.

Libros

McCarthy, Cameron, Teasley, Cathryn (2008) Transnational perspectives on culture, policy, and education: redirecting cultural studies in neoliberal times, New York, Peter Lang Publishing
Bueno Aguilar, Juan José, Muñoz Carril, Pablo, Teasley, Cathryn (2005) Programa de asesoramento e atención á diversidade para o profesorado--PAADP, A Coruña, Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE) / Universidade da Coruña (en sorporte CD-ROM)

Capítulos en libros

DePalma, R., Teasley, C. (2012) Constructing Spanish: Discourses of language hegemony in Spain, En D. B. Napier & S. Majhanovich (Eds.) Education, Dominance and Identity Rotterdam: Sense
Teasley, Cathryn (2012) Deconstructing discourses on racism in educational contexts in Spain (along a continuum of racialization new and old), En J. Paraskeva e J. Torres (Coords.): Globalisms, Education and Power: Iberian Educational and Curriculum Policies. New York, Peter Lang Publishing
DePalma, Renée, Teasley, Cathryn (2012) Constructing Spanish: discourses of language hegemony in Spain, En En D. Brook Napier e S. Majhanovich (Coords.): Education, dominance and identity (Vol. III). Rotterdam, Sense Publishers
Teasley, Cathryn, McCarthy, Cameron (2008) Introduction: redirecting and resituating cultural studies in a globalizing world, En C. McCarthy e C. Teasley (Coords.): Transnational perspectives on culture, policy, and education: redirecting cultural studies in neoliberal times, pp. 1-14. New York, Peter Lang
Teasley, Cathryn (2008) Roma youth at school: instituting inclusion from a legacy of exclusion, En C. McCarthy e C. Teasley (Coords.): Transnational perspectives on culture, policy, and education: redirecting cultural studies in neoliberal times, pp. 293-317. New York, Peter Lang Publishing
Teasley, Cathryn (2007) Cyberculture and (trans)national Romani identity: implications for a truly public education, En En C. McCarthy, A. Durham, L. Engel, A. Filmer, M. Giardina, J. Logue e M. Malagreca (Coords.): Globalizing cultural studies: Ethnographic interventions in theory, method and policy, pp. 359-384. New York, Peter Lang Publishing
Teasley, Cathryn, Bueno Aguilar, Juan José (2005) Atención ás mulleres con discapacidade nos estudos superiores: o caso da Universidade da Coruña, En I. Novo Cortí e Á. Alonso González (Coords.), Cidadá invisible, pp. 1-13. Sada, Asociación Inclusión / Concello de Sada (en soporte CD-ROM)
Teasley, Cathryn (2002) Sobre a Educación Ecoloxista e a transformación da Educación Ambiental, En A. Serantes Pazos, H. Pose Porto e F. Ramos García (Coords.): Educación Ambiental nas cidades, nas vilas, nas aldeas, pp. 49-75. A Coruña, Deputación da Coruña
Teasley, Cathryn (1995) Hacia una pedagogía para la diversidad en la formación del profesorado de California, En F. Alfieri, J. M. Álvarez Méndez, F. Álvarez Uría, J. F. Angulo Rasco, M. W. Apple e outros: Volver a pensar la educación (Vol. II): Prácticas y discursos educativos (Congreso Internancional de Didáctica), pp. 354-365. Madrid / A Coruña, Ediciones Morata

Artigos

Teasley, Cathryn, Sánchez Blanco, Concepción, DePalma, Renée (2012) Postcolonial perspective, social integration and cultural diversity vis-à-vis neoliberal policies and practices in Galizan schooling, Power and Education, Vol. 4, No. 1
Teasley, Cathryn (2012) Aprendizagems pós-coloniais em tempos neocoloniais, Boletim da Academia Galega da Língua Portuguesa, No. 5
Teasley, Cathryn (2011) Aprendizagems pós-coloniais em tempos neoliberais, Revista Itinerários. Fórum Global de Investigação Educacional, Vol. 1, No. 1
DePalma, Renée, Teasley, Cathryn (xuño 2010) Constructing Spanish: Discourses of language hegemony in Spain and the US, En Full Papers and Abstracts. XIV World Congress of Comparative Education Societies. Istambul, Turquía
Teasley, Cathryn (2010) Os “outros” de sempre: xitanidade, cidadanía e educación, Eduga: Revista Galego do Ensino, No. 59 leer online
Teasley, Cathryn (2009) Postcolonial learning in neocolonial times, The International Journal of Learning, Vol. 16, No. 6, pp. 91-100
McCarthy, Cameron, Rezai-Rashti, Goli, Teasley, Cathryn (xaneiro 2009) Race, diversity, and curriculum in the era of globalization, Curriculum Inquiry, Vol. 39, Nº 1, pp. 75-96 leer online
Teasley, Cathryn (2009) Os “outros” de todo a vida: xitanidade, cidadanía e educación, En Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia (CEESG) (Coord.): Actas da 3a Escola de Primavera: “Educación Social e cidadanía. Intervención na escola e na comunidade”, pp. 106-119. Santiago de Compostela, Colexio de Educadoras e Educadores Soc
Teasley, Cathryn (outubro 2008) Perspectivas postcoloniales sobre la acogida del alumnado inmigrante en Galiza (España), Education Policy Analysis Archives, Vol. 16, Nº 19 leer online
Lodeiro, Isabel, Teasley, Cathryn (2007) Entrevista a Cathryn Teasley Severino, Andaina. Revista Galega de Pensamento Feminista, No. 48 (otoño), pp. 24-26
Teasley, Cathryn, Muñoz Carril, Pablo (Apoio técnico) (agosto 2006) Boletín Informativo, Unha publicación mensual da Unidade Universitaria de Atención á Diversidade (ADI), do Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE) A Coruña, Universidade da Coruña
Teasley, Cathryn (2006) Atención a la diversidad en la Universidad de A Coruña, En Cifuentes García, A., Fernández Hawrylak, M. e Gómez Monedero, J.A. (Coords.): La accesibilidad como medio para educar en la diversidad: educación, diversidad y accesibilidad en el entorno europeo (en soporte CD-ROM). Burgos, Universidad de Burgos, Ser
Teasley, Cathryn (novembro 2005) Respuestas socioeducativas ante la creciente diversidad cultural en Galicia, Aula de Innovación Educativa, No. 146, pp. 29-32
Teasley, Cathryn (2005) Ambiguous legacy: instituting student diversity at a Spanish secondary school, Cultural Studies <--> Critical Methodologies, Vol. 5, Nº 2, pp. 206-229
Teasley, Cathryn (decembro 2004) El lugar del Otro en el discurso educativo reformista del Estado Español contemporáneo, Estudios de Sociolingüística, Vol. 5, Nº 2, pp. 231-256.
Teasley, Cathryn (outubro 2004) The culture of discourse on educational reform in Spain, Review of Education, Pedagogy and Cultural Studies, Vol. 26, Nº 4, pp. 249-275
Teasley, Cathryn (2002) Perdidos en la batalla: el tratamiento del alumnado socioculturalmente diverso en la reforma de la LOGSE, Educar, No. 29, pp. 67-90
Teasley, Cathryn (outubro 2000) Construir la ‘Atención a la Diversidad’ en la ESO: etnografía de una realidad escolar, Aula de Innovación Educativa, No. 95 (octubre), pp. 38-41
Teasley, Cathryn (1998) The Place of Linguistic-Minority Students in Spain’s Recent Educational Reform Law En Annual Meeting of the University of California Linguistic Minority Research Institute: “From Policy to Pedagogy (actas electrónicas), Berkeley, Instituto de Investigación das Minorías Lingüísticas, Universidade de California leer online
Teasley, Cathryn (1994) El estado actual de la formación del profesorado para una población escolar culturalmente diversa: los programas universitarios de California, En AA.VV.: Comunicaciones del Congreso Internacional: Nuevas Perspectivas Críticas en Educación, pp. 264-269. Barcelona, Estudios de Formación Continuada da Universidade de Barcelona / Fundació Bosch i Gimpera

Recensións

Teasley, Cathryn (febreiro 1999) Recensión de Current Changes and Challenges in European Teacher Education: Galicia (Cambios e retos actuais na Formación do Profesorado europeo: Galicia) [compilado por José M. Vez e Lourdes Montero e publicado por Compare-TE European Network, Osnabrück, Alemaña, coa
Teasley, Cathryn (1996) Recensión de Recensión do programa de software didáctico-interactivo Spanish Now!, Call@Chorus, revista electrónica coeditada pola Universidade de California en Berkeley e CALL@Chorus (Computer-Assisted Language Learning) leer online