María Montserrat Castro Rodríguez

Books
(2009)
Un mundo de sensacións. Material para o alumnado e para o profesorado,
A Coruña: Colexio de Arquitectos de Galicia
(2008)
Educación Social e Escola,
Santiago: Cesg/Neg
(2008)
La escuela en la comunidad y la comunidad en la escuela,
Barcelona: Graó
(2008)
Análise da rede de centros do concello de As Pontes,
Santiago: Tórculo Artes Gráficas, S.A.
(2006)
A escola, ¿punto de encontró e profesorado e educadores/as sociais?,
Santiago: Ceesg/NEG
(2004)
Condicións e expectativas dos alumnos da diplomatura de educación social da Universidade de Santiago e avaliación que fan dos seus estudios,
Santiago: Servicio de Publicacións e Intercambio da USC
(2003)
Centro galego de Puerto Rico,
Ourense: Alternativa Editorial
(1997)
Industrialización, cultura e identidade en Galicia a través de imaxes. Claves para interpretación na escola,
Santiago: Tórculo Edicións
(1997)
Electricidade en Galicia: Dende as centrais térmicas hidroeléctircas e eólicas ata os nosos fogares. Unha proposta para os alumnos de ensinanza secundaria,
Santiago: Tórculo Edicións
(1997)
A electricidade en Galicia: Roteiro polas centrais productoras de enerxía eléctrica de Galicia,
Santiago: Tórculo Edicións
(1996)
As Pontes: Un exemplo de desenvolvemento económico e industrial. Medios e recursos para unha intervención socioeducativa no concello,
As Pontes: Concello das Pontes e Tórculo Edicións
(1996)
Roteiro pola vila de As Pontes,
As Pontes: Concello das Pontes e Tórculo Edicións
(1996)
As Pontes: Un concello na procura da súa identidade histórica. Elementos pedagóxicos para a súa identificación,
As Pontes: Concello das Pontes e Tórculo Edicións
(1996)
Análise socioeducativa do Concello do Boiro: Mapa Escolar, 1992-1996,
Boiro: Concello de Boiro e Tórculo Edicións
Book chapters
(2016)
Migration Movements in Textbooks and Didactic Material in the Spanish Context,
At M. AYAZ, Adeela ARSHAD-AYEZ y Jesús RODRÍGUEZ RODRÍGUEZ (Eds.). Representation of Minorities in Textbooks: International Comparative Perspectives. International Association for Research on Textbooks and Educational Media (IARTEM). Montreal. University of Concordia, págs. 105 – 118
☆ read online
(2008)
Experiencias de trabajo entre escuela y comunidad en el contexto gallego,
At AA.VV. La escuela en la comunidad y la comunidad en la escuela. Barcelona: Graó
(2008)
Os programas intensivos-Effect: Unha aprendizaxe dende a práctica e para a práctica,
At Rodríguez, J. e Vez, X. M. Contribucións a dimensión europea na formación do profesorado de colaboración. Santiago: Serv. De Publicacións e Intercambio Científico da USC
(1996)
Campaña de animación á lectura para a educación en valores nas escolas unitarias rurais,
At AA.VV
Articles
(2017)
Una taxonomía de materiales didácticos para la inclusión de alumnado con diversidad funcional auditiva,
Educatio Siglo XXI. Vol. 35, nº 3, págs. 129 - 152
☆ read online
(2017)
Materiales Didácticos, Libros de Texto y Educación Inclusiva,
Educatio Siglo XXI. Vol. 35, nº 3, págs. 11 – 16
☆ read online
(2017)
Estrategias y recursos para el desarrollo de la cultura cooperativa entre profesorado y profesionales de la educación social en primaria,
Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado Vol. 31, nº 2, págs. 29 - 42
☆ read online
(2016)
El aprendizaje cooperativo, un cambio hacia la inclusión educativa,
Revista Complutense de Educación. Vol. 27, págs. 1085 - 1101
☆ read online
(2015)
Dilemas en relación a los materiales y recursos para una educación infantil inclusiva,
RELAdEI. Revista Latinoamericana de Educación Infantil, 4 (1), págs. 87-104
☆ read online
(2015)
O profesorado de apoio á atención á diversidade, profesional clave na función orientadora,
Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación. Vol. 11, nº 11, págs. 103-107
☆ read online
(2015)
Dilemas en relación a los materiales y recursos para una educación infantil inclusiva,
Revista Latinoamericana de Educación Infantil (RELAdEI). Vol. 4, nº 1, págs. 87 – 104
☆ read online
(2014)
Inclusive education in environmental studies textbooks for primary education,
IARTEM e-Journal. Vol. 6, págs. 49 – 66
☆ read online
(2014)
Infancias nómadas: educando el derecho a la movilidad. Concepción Sánchez Blanco,
Revista Iberoamericana de la Educación. Vol. 5, nº 2, págs. 1-2
☆ read online
(2009)
Diversidade e Inclusión (monografía),
Revista Galega de Educación, nº43
(2009)
Familia e Profesorado: Loitando xuntos por facer realidade as utopías,
Revista Galega de Educación, nº 43
(2009)
Entrevista a catro bandas: Francisco López, Alfonso Tembrás, David Valín e Marta Rodríguez,
Revista Galega de Educación, nº 43, pp
(2007)
La integración del educador social en la escuela comprensiva: una respuesta integral a las necesidades educativas especiales,
Aula de Innovación Educativa, nº 160, pp. 18 a 23
(2007)
Materiales didácticos para una intervención interdisciplinar desde los ámbitos formal y no formal: un análisis tras su implementación,
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, nº 29, pp. 7 -24
(2007)
Aprender a ler en situación de dificultade,
Revista Galega de Educación, nº 37, pp. 99-105
(2006)
Experiencia interxeracional na exposición "O mar na ría" no CEIP Serra de Outes,
Revista Galega de Educación, nº 35, pp. 78-85
(2006)
Un material hecho a medida,
Cuaderno de Pedagogía, .353, pp. 40 ata 43
(2005)
Perfil sociolóxico do alumnado de Educación Social da Universidade de Santiago e análise da valoración que fan da elección da carreira,
Revista Galega do Ensino, nº pp. 613-636 (versión en galego) e (versión en castelán)
(2002)
Una Semana sin libros de texto,
Cuadernos de Pedagogía, nº 314, 26 -29
(1999)
Profesores, Universidad y Ayuntamiento en un marco de colaboración para la elaboración de material didáctico,
Campo Abierto, vol.16) pp. 137-150
(1997)
El municipio, espacio de desarrollo profesional en la elaboración de materiales curriculares,
Educadores, vol.39,83-91
(1996)
¿Cómo analizar los recursos educativos en la comunidad?,
Comunidad Educativa, nº 231